Tant els hi va agradar la Costa Brava que es van comprar uns terrenys a la zona de Treumal, a les afores de Sant Antoni. Es van fer construir el Castell de Madeleine al costat d’un camí que anys més tard seria el Camí de Ronda de Sant Antoni.
El Castell es va acabar el 1936. Era un edifici que imitava un castell medieval. L’edifici es va enderrocar els anys 70 conservant només la torre. Es per aquest motiu que aquesta torre es coneguda com a Castell o Torre de la Madeleine.
Cap als anys 60 la Costa Brava va començar a perdre la tranquil·litat per la gran quantitat d’urbanitzacions que es van fer. Per aquest motiu Madeleine es va traslladar a viure a Marbella. Allà va viure fins a la seva mort el 2 d’octubre de 1987.
Inicialment va ser enterrada al cementiri malagueny de Fuengirola però el 1998 es van traslladar les seves restes al cementiri de Calonge tal com ella mateixa havia desitjat. La placa de la seva tomba la va dissenyar l’artista Modest Cuixart i Tàpies.

